sobota, 10 listopada 2012

Kobieta to też mężczyzna, tyle że z jajami

Gdy pewnego pięknego dnia te słowa wypowiedziała w audycji Artura Andrusa w radiowej Trójce Maria Czubaszek, pomyślałam sobie:

"O!"
"Oooooo!!!"
"Oooooo, samo sedno!!!"

I odtąd pani Maria stała się moim wieszczem. A nawet wiestrzem. Nie zawsze zgadzam się z jej poglądami. Boże  broń! Jednak to, co pisze lub mówi, staram się zauważyć i wyłuskać sens ze słów gąszczu (gąszcza? Chyba jednak gąszczu).

I tak oto dziś rano na portalu społecznościowym (którego tu nie zareklamuję, dopóki mi nie zapłaci), znalazłam link do artykułu w portalu plotkarskim (którego też nie zareklamuję, zważywszy na powyższe), na którym to portalu pani Maria mówi tak:

Jest to tak ogłupiający program, że po prostu nie można wbijać w głowę kobietom, że właściwy cel życia każdej kobiety to jest wypucowany dom... żeby się lśnił, przepraszam, jak psu jaja!

Ostro,  ale popieram.  
Z początku nie bardzo wiedziałam, jakiż to program Maryjanna miała na myśli, dopóki nie podrążyłam tematu.
Wypowiedź dotyczy audycji  "Perfekcyjna pani domu". Tak wyczytałam w artykule. 
Nigdy programu nie widziałam, nie wiem, kto to jest Małgorzata Rozenek (gospodyni audycji), ale już baby nie lubię. 
I nie sprzątam dziś, w ramach solidaryzacji z Czubaszek-Moim-Wieszczem i w ramach protestu przeciw hegemonii wielkich koncerów mediowych, ich próbie wywierania nacisku na moją wolną wolę, mój sposób postrzegania świata i moje niepodważalne prawo do bałaganu we własnym domu!!!

Jutro posprzątam....

5 komentarzy:

  1. sprzątanie jest nudne i męczące ... też nie posprzątam ... nawet jutro :)
    hi W.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Czubaszek nie cierpię, choć z tytułowym cytatem się zgadzam. No i tak jak ona, mam duże sukcesy w rzucaniu palenia. Też robiłam to już około 360 razy. Stuprocentowa baba z jajami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie powinno być MĘŻCZYZNA TO TEŻ KOBIETA TYLE , ŻE Z JAJAMI ???
    Facet z ... bez podtekstu Beti

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejże, Anonimusie, nie popełniłam błędu ani nie przekręciłam cytatu. Zważywszy na to, że słowa wypowiadała Czubaszek, musiało być w tym sporo przekory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak Ona to ma jaja :)
      Facet z ...

      Usuń