piątek, 8 czerwca 2012

Kury i spółka

Żeby nie ględzić zbyt wiele, jak wyborczy agitator, chciałam pokazać wam moje najnowsze dziecko. Tkanina to mięciutka, przyjemna w dotyku bawełna o wyraźnym splocie. Nadruki przedstawiają stare receptury kulinarne oraz ryciny zwierząt i produktów spożywczych. W wyrobach połączyłam ją z bawełną w bordowo-białą krateczkę. Wyszło kuchennie i swojsko. Mam nadzieję, że Was, tak jak mnie, przeniesie na chwilę do babcinej kuchni.

W skład kolekcji weszły:
poduszki,
bieżniki,
podkładki pod talerze,
czapki (ocieplacze) na dzbanki z herbatą,
koszyki na pieczywo,
etui na chusteczki,
worki do przechowywania foliowych reklamówek,
fartuchy.

Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Jeśli tak, to ja chętnie... :)

















5 komentarzy:

  1. Świetny klimacik można w kuchni wyczarować dzięki takiemu wspaniałemu zestawowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witam :) Pytała mnie Pani o wyroby z tkaniny z kurami. Wyroby są dostępne na Allegro. Wystarczy w pole wyszukiwarki Allrego wpisać hasło "Kury i receptury", aby wyszukiwarka odesłała Panią do wszystkich wyrobów uszytych z tej tkaniny. Pozdrawiam serdecznie. Beata

      Usuń
  3. Mam zakupioną u Pani serwetę, moja ulubiona :-) Gdybym miała dostęp dop takiego materiału, to zaszyłabym nim cały dom i siebie :-)
    Wszystkie pomysły super!

    OdpowiedzUsuń