środa, 16 stycznia 2013

No, znajdź...

Się pan Marcin (MŻPMZPP) dopytuje, co tu tak mało śmiesznie ostatnio. Śpieszę odpowiedzieć, że styczeń taki coś dla mnie mało śmieszny i nie bardzo mnie rozpieszcza. A że zazwyczaj chyba tak jest (ja przynajmniej widzę taką tendencję), że śmiechowa wartość wyrażanych treści ma się wprost proporcjonalnie  do humorów, dąsów i takich tam w życiu rzeczywistym, widać też to pewnie w wyrazie wpisów.

Jeśli przysmucam, przepraszam. Od odpowiedzialności się jednak uchylam.

Dla poddierżania razgawora zadam jednak zagadkę:

ZNAJDŹ PIĘĆ RÓŻNIC :)



Spostrzegawczy i wnikliwy obserwator, który bezbłędnie poda pięć różnic, dostanie wirtualnego buziaka lub uścisk dłoni wojewody. Jeszcze nie wiem, którego wojewody, ale pewnie coś wymyślę.

3 komentarze:

  1. Ja nie widzę żadnej róznicy :( D zD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, wiem!!! Mam jedną róznicę, ale to zawsze coś - po lewej jest pięciu, a po prawej dwóch :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. te w czarnym to panie, bo chcą szczupło wyglądać ... ten bez pasków, to też pani ... a ten batman w białym i Anioł w paski to faceci ... oni bez względu na wszystko, uważają się za cud natury :)

    OdpowiedzUsuń